Obiektywy do bezlusterkowców: standardowe (Olympus, Viltrox, Hasselblad, Pentax, Venus Optics)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.7 oferuje z matrycą APS-C kąt widzenia odpowiadający ok. 90 mm dla formatu pełnoklatkowego, co w połączeniu z jasnością f/1.7 daje świetne narzędzie do fotografii portretowej. Silnik AF STM sprawia, że obiektyw ten doskonale nadaje się także do filmowania. Kompaktowa i lekka konstrukcja zapewniają mobilne gabaryty bezlusterkowca.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.7 oferuje z matrycą APS-C kąt widzenia odpowiadający ok. 90 mm dla formatu pełnoklatkowego, co w połączeniu z jasnością f/1.7 daje świetne narzędzie do fotografii portretowej. Silnik AF STM sprawia, że obiektyw ten doskonale nadaje się także do filmowania. Kompaktowa i lekka konstrukcja zapewniają mobilne gabaryty bezlusterkowca.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw standardowy do aparatów średnioformatowych Hasselblad, który zapewnia znakomitą rozdzielczość obrazowania. Stanowi odpowiednik ogniskowej 43 mm dla formatu pełnoklatkowego. Posiada liniowy silnik krokowy i oferuje centralną migawkę.
Hasselblad XCD 45 mm F/3.5 to standardowy obiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego niezwykle krótka ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 35 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii podróżniczej, dokumentalnej czy reportażowej.
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
Doskonały optycznie stałoogniskowy obiektyw o jasności f/1.2. Wyróżnia się rewolucyjną rozdzielczością, ultra szybkim systemem AF oraz uniwersalnością zastosowań. Doskonale sprawdzi się w warunkach ultra słabego oświetlenia jak również wszędzie tam, gdzie zależy nam na płytkiej głębi ostrości.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia niebieski efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 77 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia niebieski efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 55 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia srebrny efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 55 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Obiektyw 50 mm firmy Viltrox o standardowej ogniskowej (format 35 mm) i przysłonie wynoszącej f/1.8 posiada mocowanie do aparatu Nikon Z. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 elementy o wysokiej przezroczystości, 2 elementy asferyczne, element o bardzo niskiej dyspersji i powłokę HD Nano. Silnik krokowy AF STM i wewnętrzne ogniskowanie gwarantują świetne efekty zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Obiektyw o standardowej ogniskowej (format 35 mm) i światłosile f/1.8, który oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 elementy o wysokiej przezroczystości, 2 elementy asferyczne, element o bardzo niskiej dyspersji i powłokę HD Nano. Silnik krokowy AF STM i wewnętrzne ogniskowanie gwarantują świetne efekty zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Viltrox AF 56 mm f/1.4 Sony E został stworzony z myślą o zapewnieniu portrecistom świetnego i niezawodnego narzędzia. Zaprojektowany specjalnie dla matryc APS-C FujiFilm z serii X pozwala na uzyskanie kąta widzenia odpowiadającego 85 mm (dla formatu 35 mm). To sprawia, że udostępnia jedną z najbardziej popularnych wśród portrecistów perspektywę.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.